Skundai ir apeliacijos


PRISTATYMAS PRISTATYMU

Jei jūsų gaminys buvo sugadintas transportuojant arba į jį neatsižvelgta jūsų reglamentuose (atspausdintas arba nebeveikiantis produktas), prašome informuoti mus apie tai el. paštu info@netscroll.lt per 48 metus nuo pristatymo.

Kaip pirmas atsakymas , jūs turėjote perduoti individualią veiklą vykdantį asmenį per katastrofą, kad galėtumėte atsiųsti mums pakuotės nuotraukas (su lipduku) ir visų perduotų gaminių, kurių žala / žala yra nereikšminga.

Jūsų skundas bus nagrinėjamas prioritetine tvarka ir būsime jums dėkingi neįprastu būdu.

ASIGNAVIMAS PRODUKTUI AR APSAUGUMUI

Jei pateikėte prekės instrukciją ir pastebėjote, kad ji yra geros būklės, rašykite mums adresu info@netscroll.lt .

Kaip pirmas atsakymas , jūs turėjote praeiti savarankiškai dirbantį asmenį dėl katastrofos, kad atsiųsdami mums vaizdo klipą, kuriame nepastebimai, kad prekė nesidalina (įrenginys įdėtas, užpildytas, surištas,…) .

Jei karjerų nepavyko įrodyti vaizdo įrašu, verčiau paprašyčiau patikrinti gaminį ir patikrinti jį mūsų skundų skyriuje. Siuntimo išlaidas moka siuntėjas, užsakymų paštu nepriimame.

GINČAI

Jei turite skundą dėl mūsų gaminio ar paslaugos ir nesužinote apie sprendimą, jei sprendimas nepasiekia pagrįsto susitarimo, galite perduoti savo skundą Ginčų sprendimo komitetui per Europos ginčų sprendimo platformą https:// ec.europa.eu/consumers/odr/

GALIMYBĖ NUSTATYTI VISAS AUKŠČIAUSIAS SĄLYGAS ATITINKANČIUS REIKALAVIMUS.

Puslapio apačioje galite lengvai perimti bendrąsias slapuko naudojimo sąlygas.