Nusiskundimai
Jei jūsų prekė buvo sugadinta gabenimo metu arba gavote neveikiančią ar sugedusią prekę, praneškite mums el. paštu [email protected] *per 48 valandas nuo prekės pristatymo.
Pirmiausiai atsiųskite mums kuo daugiau informacijos, kad skundą galėtume pateikti atsakingiems asmenims. Atsiųskite pakuotės su siuntos lipduku nuotrauką, kur aiškiai matytųsi siuntos numeris. Taip pat atsiųskite nuotrauką, kur matytųsi visos prekės, kurios buvo siuntos viduje ir, jei taikoma, prekių/-ės pažeidimai / sugadinimai.
Jūsų skundą nagrinėsime pirmumo tvarka. Iš anksto dėkojame už jūsų bendradarbiavimą ir visą pateiktą informaciją.
PREKĖS BROKAS
Jei gavę prekes ir susipažinę su instrukcijomis pastebėjote, kad ji yra blogos būklės, rašykite mums el.paštu [email protected]
Pirmoje eilėje mums reikės vaizdo įrašo, aiškiai įrodančio prekės gedimą, jame turi matytis, kad prekė nėra suskilusi ar kaip kitaip pažeista.
Jei gedimo nepavyktų įrodyti vaizdo įrašu, paprašysime prekę grąžinti, kad mūsų specialistai skundų skyriuje galėtų apžiūrėti ir patikrinti. Siuntimo išlaidas apmoka siuntėjas. Mes nepriimame išperkamųjų siuntų.
Prekė turi būti grąžinama originalioje ir nepažeistoje pakuotėje su visais prekės priedais. Priešingu atveju garantinis skundas gali būti atmestas arba priimtas tik iš dalies.
Jei garantinis skundas bus patvirtintas, išsiųsime naują prekę. Pirkėjas taip pat turi teisę prašyti suremontuoti grąžintą prekę, sutikdamas, kad remonto laikotarpis gali būti ilgesnis nei naujos prekės pristatymo laikotarpis. Jei remontas užtruks ilgiau nei 45 dienas, prekę pakeisime nauja, o jei tai neįmanoma, grąžinsime visą už prekę sumokėtą sumą.
Puslapio apačioje galite nesunkiai susipažinti su bendrosiomis slapukų naudojimo sąlygomis ir mūsų taisyklėmis bei nuostatais.