Bendrosios sąlygos


Sveiki atvykę į  netscroll.lt miestelį , su kuriuo ji valdo Maneks Plus doo, Volčji Potok 38, 1235 Radomlje(toliau – įmonė).

Šios bendrosios sąlygos taikomos visai veiklai, kuri leidžiama  netscroll.lt (toliau – mugės miestas) esančioje mugėje. Bendrosios sąlygos yra privalomos visiems Vartotojams. Prašome atidžiai stebėti orą. Atsižvelgiant į sąlygas, visiškai ar iš dalies, jums neleidžiama naudotis mūsų miestais. Bendrosios sąlygos yra stiklo sutartis tarp jūsų ir įmonės.

Miestas yra jo žinioje, jei įmonė nesuteikia jokių tiesioginių ar netiesioginių garantijų, susijusių su savo teisėmis, rinkodara ar bet kokia atsakomybe bet kokiam tikslui, kuriam ji siūloma.

Miesto savininkas stengsis užtikrinti duomenų skubumą ir aktualumą mieste. „Hkrati“ turi teisę be išankstinio įspėjimo keisti miesto turinį arba perduoti bet kokius jo papildymus. Taip pat miesto savininkas gali pranešti apie bet kokius tame mieste aprašytų paslaugų, produktų, kainų ar programų pasikeitimus.

  1. APIBRĖŽIMAI

OdPodjetje˝  yra įmonė Maneks Plus doo, Volčji Potok 38, 1235 Radomlje, kuri yra  netscroll.lt miesto savininkė ir administratorė .

˝ Spletno mesto˝  yra tinklalapis, kurį galima rasti adresu https://netscroll.lt/, kuris valdo įmonę ir dalijasi prekybos rinka.

„Vartotojas“  yra bet kuris fizinis asmuo, kuris naudojasi miestu.

UpKupec˝ ,  ˝Vi˝  arba  ˝Vas˝  yra bet kuris fizinis asmuo, perkantis turguje.

„Vartotojas“  – tai fizinis asmuo, kuris gamina arba naudoja prekes ir paslaugas, siekdamas vykdyti savo legalią ar neeilinę veiklą. Vardan šių bendrųjų sąlygų Pirkėjo kaimai kartu yra ir Vartotojai.

Zas Privatumo politika ˝  yra dokumentas, kuriame skelbiama visa informacija apie asmens duomenų tvarkymą mieste. Riebalų  pakanka .

Pi Slapukų politika  yra dokumentas, kuriame pateikiama visa informacija apie slapukų naudojimą mieste. Riebalų  pakanka .

  1. INTERNETINĖ PARDUOTUVĖ NETSCROLL.LT

Bendrosios verslo sąlygos apsprendžia prekybos veiklą, vartotojo ir prekybos teises bei pareigas, jos lemia prekybos ir prekiautojo komercinius santykius. Pirkėjai sudaro bendrąsias sąlygas, kurios galioja pirkimo metu. Vartotojas turi būti informuojamas apie bendrąsias technines sąlygas ir patvirtina, kad jas žino.

Bendrųjų sutarties sąlygų patvirtinimas per mūsų prekybos rinkas yra įpareigojantis susitarimas tarp jūsų ir įmonės. Kviečiame  prieš patvirtinant užsakymą išsamiai perskaityti bendrąsias technines sąlygas . Mūsų bendrųjų verslo sąlygų nesilaikymas reiškia, kad negalėsite naudotis mūsų prekybos rinkos paslaugomis. Taip pat negalima susidoroti su bendromis sąlygomis. Taisydami pirkinį privalote sutikti su pirkimo metu galiojančiomis bendrosiomis  sąlygomis .

  1. Prekyba pagal užsakymą

Įmonė vykdo mugę pagal bendrąsias sąlygas. Prekybos mugė visada yra Pirkėjas, tokiu atveju įmonė turi teisę laikinai nutraukti prekybą ar priemones be išankstinio įspėjimo.

Dėl prekybos priežiūros ir priežiūros yra tikimybė, kad prekyba laikinai nevyks. kad mokėjimas bus sumokėtas iš anksto. Įmonė neprisiima atsakomybės už jokią žalą, kuri jums gali atsirasti priežiūros ir/ar prekybos dubliavimo metu.

  1. Prekių pirkimas internetinėje parduotuvėje

Pardavimo sutartis su dalyviu ir pirkėju sudaroma tuo metu, kai pirkėjas patvirtina užsakymą (pirkėjas gauna elektroninį pranešimą apie būseną „Užsakymas patvirtintas“). Nuo tada visos kainos ir kitos pirkimo sąlygos buvo sudarytos ir jas pirkėjas taip pat laiko pirkėju. Pirkimo-pardavimo sutartis yra elektronine forma, saugoma įmonės sargyboje.

Pirkimo procedūra:

  1. Korak: Pirkėjas mugės pasiūlyme pasirenka norimą prekę ir pageidaujamas kiekis bei pasirinkimas patvirtinamas paspaudus mygtuką „Į krepšelį“. Perkant kelis skirtingus gaminius, procedūra gali būti kartojama kiekvienam gaminiui. Baigęs prekių atsiėmimą, pirkėjas tęsia pirkimo procesą paspaudęs mygtuką „Tęsti apsipirkimą“.
  2. Kamštiena: toje pakuotėje pirkėjas užpildo asmens duomenis, reikalingus reikiamai deklaracijai pristatyti. Užpildęs paveikslėlį, pirkėjas turi galimybę tam tikrais atvejais atsiimti kelis skirtingus pristatymo būdus ir prie užsakymo pridėti papildomų prekių ar paslaugų. Pirkėjas taip pat informuojamas apie pristatymo datą tame konteineryje. Pirkėjas iki pirkimo pabaigos turi galimybę pasirinkti vieną iš skirtingų mokėjimo būdų. Eksportuojant galutinė mokėjimo nurodymo vertė pirkėjui grąžinama iki pirkimo pabaigos. Pirkėjas užbaigia pirkimo procesą paspausdamas mygtuką „Uždaryti pirkimą“.
  3. Korak: Po uždaryto pirkimo pirkėjas tinklalapyje rodo patvirtintą pranešimą, kad užsakymas buvo sėkmingai padovanotas, kartu su donoro užsakymo duomenimis. Pirkėjas taip pat gaus patvirtintą elektroninį pranešimą su nurodymų išrašu įvestu 2 punkte nurodytu el. pašto adresu.

Visa informacija, kurią mums pateikiate vykdydami užsakymą, atitiktų privatumo politiką, kuri skelbiama miesto apačioje esančioje „Saugos politikoje“.

Žinome, kad turėsite patvirtinti visą įsigyto pirkinio sumą, įskaitant būtinas pristatymo išlaidas ar kitas pirkiniui taikomas išlaidas. Apie visas papildomas išlaidas reikia pranešti prieš perkant. Papildomos išlaidos taip pat gali būti apmokėtos pasirinktu mokėjimo būdu.

  1. Kainos, mokėjimai ir akcijos

Kainos Visos Spletne
mesto kainos nurodytos eurais ir apima DDV. Kainos taikomos šiuo metu. Pasiūlymas galioja.

Metodas verkė

Prekybos rinka leidžia naudoti šias mokėjimo formas:

  • Apmokėjimas po apmokėjimo – pirkėjas atsiskaito perkančiajai organizacijai akredityvu arba kreditine kortele, kuri atveža pirkėjui reikalingas prekes;
  • Mokėjimas kreditine kortele;
  • Mokėti per PayPal.

Bendrovė turi teisę patikrinti mokamą advokacijos būdą. Taip pat turime teisę į tolesnį mokėjimo būdo patikrinimą ir tik tokiu būdu, kad prašome atsiųsti mums atlikto mokėjimo sertifikatą.  

Jūs žinote, kad visas išlaidas (įskaitant būtinas išlaidas, susijusias su sandoriu ir pristatymu) apskaičiavote pagal pasirinktą būdą. Įsitikinkite, kad turite galimybę ir teisę atlikti kredito kortelių operacijas. kad ir dėl kokios priežasties ji tau sumokėjo.

Akcijos

Kita vertus, yra ir nuolaidų bei kitų prekių kainas mažinančių akcijų (tolimesnės akcijos). Kiekviena akcija siūloma sumažinus kainą tam tikram (ribotam) laikotarpiui, kuris nustatomas kiekvienai ypatingai akcijai. Sumažinta kaina taikoma perkant akcijos laikotarpiu.

Įspėjame, kad numatytos akcijos taikomos tik naujiems vartotojams, kurie neapsipirko prekyboje. Tokiu atveju ši pareiga netaikoma esamiems naudotojams. Bet kokie bandymai išnaudoti tokias reklamas būtų blokuojami, elektroniniai adresai naudojami netinkamai veiklai ir konfiskuoti be išankstinio įspėjimo. Nuolaidos ir kitos akcijos nevykdomos reguliariai, išskyrus atvejus, kai tai yra aiškiai nurodyta atskiroms akcijoms.

  1. Išlaidos ir pristatymas

Į kainą neįskaičiuotos pristatymo išlaidos. Pristatymo kaina yra nurodyta prekės ženkle, kurį galite atsiimti siuntą. Įmonė siūlo du pristatymo būdus: standartinį ir greitąjį. Pagrindinis šių dviejų darbo metodų skirtumas yra tas, kad skubus siuntimas bus pristatomas pirmumo tvarka ir supakuotas. Prieš gaudami pasiūlymą, patikrinkite, ar nurodyta kiekvieno kambario kaina yra patikrinta. Po užsakymo išrašymo bus rodoma kainos apžvalga, kuri yra padalinta į pirkimo mokestį, pristatymo mokestį ir grupės mokestį.

Sumokėjus po apmokėjimo, pristatymo tarnyba gauna komisinį mokestį už siuntos pristatymą, kaip ji buvo gauta išdavėjo prašymu. Mokėjimo atveju kreditinė kortelė arba Paypal buvo užsakyta mokėjimo metu, bet iš viso nebuvo.

Užsakytos prekės bus pristatytos jums adresu, kurį nurodėte kaip pristatymo adresą.

Prognozuojamus pristatymo metus Pirkėjas gali sužinoti užsakymo metu. Bendrovė taip pat turi teisę pratęsti pristatymo metus viešojo administravimo ar pirkimų paslaugų atveju. Pristatymai vyksta didžiąją Dopoldano laiko dalį. Tuo atveju, jei siuntėjas negali perimti prekių pristatymo metu, pristatymo tarnyba stengsis saugoti prekes ir pristatymo šalį.

Tuo atveju, jei perkančiajai organizacijai nepavyksta užmegzti ryšio su pirkėju, kitą darbo dieną bandoma užmegzti ryšį, o kitos šalies atveju pakuotė siuntėjui bus nesėkminga.

Už nesėkmingai pristatytus išankstinio apmokėjimo pranešimus pirkimo užsakymas buvo grąžintas atskirai per 8 (aštuonias) darbo dienas po to, kai sandėlininkas grąžino pakuotę arba įmonė nustatė, kad siunta nebuvo sėkmingai pristatyta.

Visų gaminių naudojimo saugos gairės

Produktų iš mūsų prekybos rinkos naudojimas gali būti susietas su tam tikra nauda sveikatai ir mityba. Jūs esate informuotas ir aiškiai sutinkate, kad suprantate, kad tokių gaminių naudojimas kelia tokią pat riziką, kokią sutinkate. Taisyklės ir (arba) šių gaminių naudojimas aiškiai parodo, kad esate susipažinę su tokiomis grėsmėmis, kurios gali sukelti nelaimių, sužalojimo, negalios ar mirties pavojų. Apskritai prisiimate atsakomybę už visas pasekmes, kurios gali kilti dėl prekių užsakymo ir (arba) naudojimo.

Prieš naudojant bet kokį produktą, būtina perskaityti naudojimo instrukciją.

Tačiau prieš pradedant naudoti gaminį, būtina jį ištirti. Jei to daryti nebūtina, patikrinkite, ar gaminys nebuvo naudotas, informuokite mus apie šį pranešimą ar problemą.

Įmonė neprisiima jokios atsakomybės už netiesioginę ar netiesioginę žalą, kuri gali atsirasti naudojant mieste užsakytas prekes, nepriklausomai nuo to, ar vyksta reguliari ar nereguliari prekyba su pirkėju ar trečiąja šalimi. Ši išimtis yra maksimaliai įmanoma.

Įmonei atlyginus nuostolius, įmonė savo atsakomybę už žalą apriboja trikampe prekės pardavimo verte.

Kviečiame pateikti išsamesnį ir tikslesnį gaminių aprašymą bei nuotraukas. Neįmanoma užtikrinti, kad visi duomenys apie jų gaminius ir jų formas būtų visiškai prieinami. Nurodytus gaminius galima įsigyti iš įvairių tiekėjų, tačiau jie gali būti pridedami prie mažesnių išjungimų pakavimo ar prekės tikrinimo metu. Šios leidžiančios nukrypti nuostatos neturi įtakos gaminio kokybei ar funkcionalumui.  

  1. Teisė atsisakyti sutarties

Pirkėjas, ištaisęs pirkimą per atitinkamus sandorius, turi teisę atsisakyti sutarties. Atsisakyti sutarties galima per 14 dienų nuo užsakymo, kurį Bendrovei pristato pristatymo tarnyba, pristatymo dienos. Pirkėjams nereikia priimti sprendimo dėl savo sprendimo. Sutarties atsisakymas taikomas tik pirkėjams, kurie yra fiziniai asmenys, įsigyjantys arba naudojantys prekes ir paslaugas, siekdami vykdyti nusikalstamą ar pragyvenimo veiklą.  

Laikoma, kad nukrypti leidžiančią nuostatą pateikėte laiku, jei toks buvo, tais metais, kurie buvo nustatyti sutarties atsisakymui. Galutinę ataskaitą galite pateikti per paruoštą formą arba atsiųsite ją mums el. Šablonas jums nemokamas miestelio apačioje esančiame lange „Išeiti iš sutarties“. Įrodinėjimo pareiga, susijusi su šiame straipsnyje nurodyta teise atsisakyti sutarties, tenka vartotojui.

Sutarties atsisakymo metu Pirkėjas gali laisvai grąžinti pinigus ar valiutą, net ne kreditą!

Pateikę apeliaciją, turite grąžinti bylą per 14 dienų nuo skundo padavimo dienos. Blago vrnete na naslov:  Maneks plus doo, Voljči Potok 38, 1235 Radomlje . Džiaugiamės galėdami gerai praleisti laiką, jei išsiųsite jį nepasibaigus 14 dienų grąžinimo laikotarpiui. Prekės turi būti grąžinamos nepažeistos, nepakitusios, originalioje pakuotėje uncijoje. pakuotė, kurioje prekė yra atskirta taip pat, kaip ir originali pakuotė. Sugadinti gaminiai, gaminiai pakeistais kiekiais ir neprotingoje pakuotėje negali būti paveikti. Produktai pateikiami kaip pašto siunta, o ne kaip šriftas, dėl kurio pakuotė  turi būti pažymėta skundo kodu, kuri bus perimta skundo tvarka. Tuo atveju, jei pakuotė netinkamai pažymėta (paketas siunčiamas be skundo kodo), galima nurodyti kitą kartą jūsų skundo sprendimui. Nukrypus nuo sutarties, prekės išlaidos jiems nedelsiant grąžinamos.

Per kiek laiko privalote sumokėti, sumokėjome Jums visus sumokėtus pinigus, kuriuos pataisėte, kad galėtumėte sumokėti nelydimą, ne vėliau kaip per 8 darbo dienas nuo pristatymo mūsų adresu dienos. Siunta siunčiama mūsų adresu, kuris yra registratoriaus, kaip siunčiamos prekės, sandėlis. Mes pasiliekame teisę grąžinti akcijas, kad būtų grąžinti produktai, kurie yra sutarties objektas.

Mokėjimas bus sumokėtas su bet kuria mokėjimo priemone, kurią naudojote pirkdami. Visų pirma, mokėtojas, jūsų paprašęs, jums padovanos jūsų asmeninį TRR, kurį atsinešėte į paveikslėlį.

Galimas prekių, kurių įsigyti neįmanoma, sąrašas. apsiriboja:

– prekės ar paslaugos, kurių kaina priklauso nuo rinkos kainų, kurioms daro įtaką įsipareigojimai ir kurios gali būti nustatytos atsisakymo laikotarpiu;

– prekės, pagamintos pagal vartotojo nurodymus ir pritaikytos jo asmeniniams poreikiams;

– dėl dėmės, kuri iš karto sugedo arba pasibaigė naudojimo metai;

– dėl sutarties valdymo, jeigu perkančioji organizacija užbaigė sutartį ir sutarties valdymas buvo pradėtas remiantis vartotojo išankstiniu sutikimu ir sutikimu atsisakyti teisės visiškai atsisakyti sutarties. sutartis; (pavyzdžiui: komisinis mokestis už apmokėjimą po apmokėjimo, pristatymas, užstatas)

– dėl užantspauduotų radijo ar vaizdo pranešimų ir kompiuterinių programų tiekimo, jei vartotojas juos pristatęs gavo apsaugos plombą;

– žurnalų, periodinių leidinių arba periodinių leidinių, kuriems taikomos nacionalinės tokių leidinių tiekimo sutartys, tiekimas;

– užplombuotų prekių, kurios nėra tinkamos grąžinti įspėjimus apie žalą sveikatai ar higienos pavyzdžius, tiekimas, jei vartotojas turi atlaisvinti plombą; (pavyzdžiui: kosmetika, valikliai, poliravimo pastos ir dulkės, apatiniai karoliukai, kelnės)

– tiekti prekes, kurios dėl savo pobūdžio yra nesuderinamos su kitais objektais; (pavyzdžiui: rinkinys / rinkinys, visi produktai iš slėptuvės, abu produktai iš pasiūlymo 1 + 1 nemokamai, kuriuos šalis gauna kaip sėkmingą)

– alkoholinių gėrimų, kurių kaina sutarta parduodant sutartį ir kurie gali būti pristatyti po 30 dienų, tiekimas, kurio tikroji vertė priklauso nuo rinkos, kurioje ūkio subjektas juos veikia;

– atviri aukcionai;

– dėl kurių vartotojas aiškiai pareikalavo įkurti įmonę namuose, kad būtų atliktas avarinis vykdymas arba priežiūra. Jeigu tokiu atveju ūkio subjektas taiso papildomas paslaugas, kurių vartotojas aiškiai nereikalavo arba kuri pristato prekes, kurios nėra pakaitiniai darbai, kurios yra būtinos priežiūrai ar vykdymui, vartotojas už tokias papildomas paslaugas ir teisę disponuoti teise;

– įstaigose, kurios nėra skirtos nuolatiniam gyvenimui, prekių gabenimui, transporto priemonių nuomai, maisto produktų ruošimui ir pristatymui ar paslaugų teikimui per laikotarpį, per kurį įmonė įsipareigoja įvykdyti savo įsipareigojimus tam tikrą dieną arba nustatytais metais;

– skaitmeninio turinio tiekimas, kuris neatmena įžvalgiam duomenų laikmenui, jei paslauga pradėta saugoti remiantis aišku išankstiniu vartotojo sutikimu ir sutikimu su teise atsisakyti sutarties. (pavyzdžiui: perduotas skaitmeninis turinys, el. knyga)

Pastaba:  dienų, per kurias prekė buvo atšaukta, skaičius nebuvo pateiktas, išskyrus 14 dienų atsisakymo laikotarpį, 14 dienų atsisakymo terminas buvo grąžintas atšaukus prekę arba mūsų prekybininkus įsigytą prekę, todėl už prekę jums bus sumokėta tik 10 Eur suma, kuri atitinka neištaisytų skundų nagrinėjimo išlaidas, priešingu atveju prekė bus pašalinta.

  1.  Skundai

Visų pirma įsitikinkite, kad jūsų gaminys nesidalija reguliariai. pravažiavote nepatvirtintą arba sugadintą gaminį, kurį turite pakeliui:

  • Priskirti pristatymo garantiją,
  • Įgyvendinti garantiją techniniams gaminiams ir
  • Pateikite skundą.
  1. Pristatymo garantija
  1. Pristatymui suteikiame papildomą garantiją, kurią galėsite panaudoti  per 48 valandas nuo prekės gavimo .
  2. Jei jūsų gaminys buvo sugadintas siuntimo metu arba į tai neatsižvelgta, susisiekite su mumis per 48 valandas nuo pristatymo. Tokiu atveju atsiunčiate mums pakuotės (kuri taip pat yra el. pašte) ir prekės nuotrauką, kurioje aiškiai matomas žalos miestas.
  3. Jūsų užklausa turėtų būti traktuojama kaip prioritetinė kuo greičiau ir išleista gaminiui.
  4. Priimtinos pretenzijos, kurios turi būti nagrinėjamos produkto pretenzijoje.
  5. Prekės skundai dėl statybos išlaidų
  1. Jei prekė neveikia tinkamai arba neveikia pagal jūsų lūkesčius, parašykite mums adresu  info@netscroll.lt  ir padėkite su reikalingais paaiškinimais. Šiuo tikslu turėtų būti nustatytas galimas gaminio panaudojimas ir to paties gaminio žala bei žala sau ar kitiems.
  2. Jei žinote, kad jūsų produktas neveikia, galite reklamuoti ir tobulinti savo produktą kaip produktą. Jei gaminys sunkiai dirba, žr. vii skyrių. šių sąlygų. Tačiau darbuotojai gali tik manyti, kad jis išgyveno po pirkimo, tačiau tai paaiškėjo vėliau.
  3. Jei jūsų gaminys neveikia laiku, atminkite, kad jau pastebėjote, kad jo nebus galima įsigyti per du mėnesius nuo aptikimo datos. Tokiu atveju siunčiate mums nesidalinamo produkto nuotrauką arba el. laišką iš el. Kai tik prireiks, prašome pagaminti mums produktą ir peržiūrėti produkto rezultatus.
  4. Tais atvejais, kai gaminiai buvo pažeisti dėl netaisyklingo ar neproporcingo naudojimo pažeidimų, kurie nėra būtini prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, į skundą gali būti neatsižvelgiama. Kiek jie pageidautų, po skundo nagrinėjimo prekė būtų vėl perimama ir būtų atsiuntę jums išlaidas, susijusias su tokios prekės pristatymu.
  5. Gali prireikti, kiek atvejų gali būti pateikta paraiška:
  • produkto pavadinimas,
  • grįžti į verslą,
  • vairas dešinėje, arba
  • pigus grąžinimas pirkėjui.

Procedūros santrauką rasite miestelio apačioje esančios skilties „Skundai ir skundai“ pradžioje.

  1. Techniniams gaminiams garantija

Mūsų pasiūlyme nurodytoms prekėms suteikiama 12 mėnesių garantija. Garantija gali būti taikoma tik mūsų pasiūlyme esančioms techninėms prekėms ir elektroniniams prietaisams. Garantija galioja nuo prekės gavimo dienos. Garantija gali būti nustatyta pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 19 straipsnį, kuris taikomas kaip garantinis raštas.

Įmonė turi teisę atsisakyti suteikti garantiją tuo atveju, jei prie paraiškos nėra pridėta sąskaita arba sąskaitos neįskaitomos oz. yra netinkamas kaip antrasis.

Garantija netaikoma šiais atvejais:

  • fizinė žala;
  • darbo įranga;
  • tada, kuris atsiranda nepagrįsto, nesąžiningo ir nereikšmingo straipsnio taikymo atveju.

Prekes, kurioms suteikiama garantija, reikia apžiūrėti, tačiau prie garantijos pretenzijos turi būti pridėta nuotrauka. vaizdo įrašų, kuriuose matyti abu. Kai tik reikia, paprašėme duoti mums prekę, kad galėtume ją patikrinti.

Tuo atveju, jei jums bus suteiktas įgaliojimas suteikti garantiją, jums bus suteiktas naujas gaminys, suteikiantis teisę į jūsų gaminio atlikimą, ir įspėjame, kad jis galiojo praėjus vieneriems metams nuo naujos prekės naujų metų. Net trys dienos buvo vykdomos ilgiau nei 45 dienas, prekę pakeisime į naują, jei tai nebus įmanoma, nes už visą prekę bus sumokėta pilnai.

Procedūros santrauką rasite miestelio apačioje esančios „Garantijos keitimo“ viršuje.

DĖMESIO: „MANEKS Plus“ priima tris siuntas su produktais, įsigytais per miestą. Visos fizinio asmens siunčiamos siuntos, kurių nėra mums siunčiamuose gaminiuose, būtų išsiųstos siuntėjui jo sąskaita.

  1. Faktiškai

Kada yra sargybinis:

  • jei jie turi charakteristikas, būtinas normaliam jų darbui ar eismui;
  • jeigu jie turi savybių, reikalingų atliekant specialųjį darbą, kuriam pirkėjas perka, kurias pardavėjas žino arba kurias jis turi žinoti;
  • jei jie turi savybes ir skirtumus, kurie buvo nustatyti arba dėl kurių buvo susitarta pagal nustatytas taisykles;
  • jei pardavėjas pateikė pretenziją, kuri neatitinka modelio ar modelio, išskyrus atvejus, kai modelis ar modelis buvo parodytas tik iš anksto.

Išlaikymo bylos tvarkymo tvarkos santrauką ir formą rasite miestelio apačioje esančiame sąraše „Skundai ir skundai“.

Įmonė yra atsakinga už pakuotės sukūrimą, kuri atsiranda per dvejus metus nuo pakuotės aptikimo, per 8 dienas įmonė turi pateikti skundą.

  1. Informacijos prieinamumas

Teikėjas įsipareigoja Pirkėjui visą informaciją pateikti šią informaciją:

  • įmonės tapatybė (bendrovės pavadinimas ir buveinė, registro numeris),
  • kontaktiniai duomenys, leidžiantys vartotojui greitai ir efektyviai bendrauti (el. paštas, telefono atsakiklis),
  • sutarties ypatybės yra nereguliarios paslaugos (įskaitant susijusias paslaugas ir garantijas),
  • galutinė prekių ar paslaugų kaina, įskaitant mokesčius, arba kainos apskaičiavimo būdas, jeigu prekių ar paslaugų pobūdis negali būti apskaičiuotas iš anksto,
  • produktų prieinamumas (tačiau miesto mieste siūloma prekė ar paslaugos būtų prieinamos per protingus metus),
  • mokėjimo sąlygos, prekės pristatymo ar paslaugos atlikimo sąlygos (pristatymo būdas, šalis ir metai),
  • informaciją apie galimas papildomas transportavimo, pristatymo ar išsiuntimo išlaidas arba įspėjimą, kad tokios išlaidos gali atsirasti, jei jų negalima apskaičiuoti iš anksto,
  • pasiūlymo galiojimo laikas,
  • sąlygos, tvarka ir tvarka sutarties atsisakymo atveju; be to, ar buvo kompensuotos išlaidos ir kiek jos buvo kompensuotos,
  • paaiškinti skundo pateikimo tvarką, įskaitant visą kontaktinę informaciją arba susisiekimo su pirkėjais paslaugas,
  • atsakomybės už statybą išmanymas,
  • ankstesnių paslaugų ir, jei reikia, savanoriškų garantijų galimybė ir sąlygos,
  • rengiant tinklalapį jis gali susidurti su tais, kurie neturi daryti įtakos ir neatsako. Didelio kainų ar techninių savybių atšaukimo atveju gaminys jus informuos apie jūsų pranešimą.
  1. Įrašų registro duomenys ir įrašo numeris:

Įmonės pavadinimas: MANEKS PLUS, prekybos ir paslaugų doo

Buveinė: Volčji Potok 38, 1235 Radomlje

  1. Išorinis ginčų sprendimas ir kitos teisinės priemonės

Bendrovė turi panaudoti visas savo galias ginčams spręsti abipusiai, kiek tai įmanoma, o Liublianos kompetentingos institucijos yra atsakingos už tokių ginčų sprendimą.

  1. Ginčų sprendimo platforma

Teisės normas atitinkanti Maneks plus doo nesuteikia antstoliui vartotojų ginčų sprendimo ne teisme, kaip kompetentingo vartojimo ginčo sprendimo, kurį vartotojas gali spręsti pagal įstatymą dėl neįvykusio atsiskaitymo. .

Ginčų sprendimo platformą rasite adresu  http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

Daugiau informacijos apie ginčų sprendimo platformą rasite svetainėje  http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm .

  1. KOMUNIKACIJA

Įmonė nustos susisiekti su vartotoju per ryšio priemones per atstumą, jei to reikės užsakymo įgyvendinimui.

Įmonė siūlo palaikymą ir palaikymą el. adresu info@netscroll.lt

Komerciniame kontekste galime palaikyti ryšį su vartotoju, jei vartotojas su tuo sutinka. jei vartotojas pataisė pirkinį prekės ženkle, tokiu atveju bus bendravimas.

  • aiškiai ir neištrinamai pažymėtas kaip reklaminis pranešimas,
  • siuntėjas bus aiškiai informuotas,
  • įvairios akcijos, akcijos ir kiti rinkos būdai, kaip tokie nurodyti.

Daugiau informacijos apie bendravimą rasite mūsų privatumo politikoje ir biskvitų naudojimo taisyklėse.

  1. INTELEKTUALI LASTNINA

Duomenys, tapybos ir tekstinė medžiaga bei bet kokia kita medžiaga (pvz., vaizdo turinys, grafika, eskizai ir kt.), kurių ieškoma mieste, yra autoriaus kūriniai ir yra saugomi autorių teisių ir/ar intelektinės nuosavybės teisių.

Pirkdamas produktus ar naudodamasis miestu, vartotojas neįgyja autorių, nuosavybės teisių ar intelektinės nuosavybės teisių į produktą ir (arba) miestą. Vartotojas naudoja medžiagą savo teise, nekomerciniais tikslais.

  1. ATSAKOMYBĖS APRIBOJIMAS

Atsižvelgdama į šiose bendrosiose sąlygose pateiktus atsakomybės apribojimus, bendrovė papildomai paaiškina taip.

Jei nuspręsite naudotis prekyba ir (arba) miestu, sutinkate, kad tai padarėte savo noru ir mes prisiėmėme bet kokią riziką. Miestui ir prekybai tiesiogiai ar netiesiogiai suteikiama garantija, su kokia nors garantija ar be jos. Visi atsakomybės apribojimai, kaip apibrėžta šiame skyriuje arba bet kurioje iš šių bendrųjų sąlygų, taikomi tiek, kiek leidžia įstatymai.

Ūkio subjektai nedalyvauja vykdant prekybą ir jos funkcijas, taip pat negarantuoja, kad prekyba vyks be virusų, virusų ar kitos panašiai žalingos programinės įrangos. Bendrovė neužtikrina, kad svetainėje pateikiama informacija būtų tiksli ir tikslinga. Įmonės neatsako už jokią žalą, įskaitant, bet neapsiribojant: tiesioginę, netiesioginę ar pasekminę žalą, kuri gali atsirasti. nuo miesto naudojimo.  

Kiek sprendimų priimama dėl prekių ženklų naudojimo ir mokėjimų, susijusių su tokia prekyba, jūs aiškiai sutinkate, kad jūsų atsakomybės naudojimas ir visos rizikos, susijusios su mokėjimų, susijusių su prekyba, įvertinimas. ženklų, įskaitant ir neapsiribojant Pareiškėju, mokėjimo prašymus ir grąžinimo mokėjimus, sumokėtus skundo atveju. Ši išimtis taikoma tiek, kiek leidžia įstatymai. Įmonė neatsako už jokią žalą, atsiradusią dėl naudojimosi miesteliu ir/ar prekyboje esančiais produktais.

  1. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

Stiklo  sutartis . Kartu su Bendrosiomis sąlygomis pateikiamos Susitariančiojo miesto ir visų tos Susitariančiosios Šalies subšalių paslaugos, sudarytos tarp pirkėjo ir įmonės.

Nuostatų nepriklausomumas . Tiek, kiek kuri nors šių Bendrųjų sąlygų nuostatų nuostata (visa ar iš dalies) yra neteisėta, niekinė arba negaliojanti, o bet koks kitas aktas neturi reikšmės, tokia nuostata laikoma galiojančia (valstybės ar pilna) apskritai.

Lauko verslas . Naudotojas užtikrina, kad jis turi visas teises ir pareigas, kylančias iš tų bendrųjų sąlygų. Įsitikinkite, kad jums nereikia jokios trečiosios šalies sutikimo ar patvirtinimo, kad galėtumėte vykdyti savo įsipareigojimus pagal šias bendrąsias sąlygas.

Susipažinimas su sąlygomis . Prieš priimdami sąlygas įsitikinkite, kad sutikote su sąlygomis ir esate visiškai susipažinęs su šiomis bendromis sąlygomis, ypač su nustatytais atsakomybės apribojimais.

Susitarimo teisė . Šioms bendroms sąlygoms taikoma Slovėnijos Respublikos teisė. Slovėnijos Respublikos teismų jurisdikcijai priklauso visi ginčai, kylantys dėl šių bendrųjų sąlygų.

Sąlygų keitimas . Bet kuriai asmens teisei visiškai arba iš dalies pakeisti arba atsakyti taikomos tų nuostatų nuostatos. Įmonė turi teisę keisti šias sąlygas. Kiekvienas pakeitimas bus paskelbtas mieste. Džiaugiatės galėdami žinoti, kiek laiko nesinaudosite miestu. Kol nepakeisite pakeitimų, turite teisę atsisakyti.

Visas susitarimas . Šios Bendrosios sąlygos sudaro visapusišką Šalių susitarimą. Esant tokioms sąlygoms turi būti visiškai laikomasi visų galimų susitarimų ar prieštaravimų, rašytinių ar žodinių.

Kalbos formos . Šios bendrosios sąlygos yra sudarytos slovakų kalba. Bet koks šių bendrųjų sąlygų išskyrimas kita kalba yra skirtas skatinti prieigą prie bendrųjų sąlygų. Jūs sutinkate, kad bet kokio ginčo atveju pirmenybė teikiama Slovakijos bylai.

Posakių pavadinimas . Šiose sąlygose vartojamos sąvokos yra apibrėžtos Bendrosiose sąlygose.

Maneks Plus doo, Volčji Potok 38, 1235 Radomlje / Slovėnija / info@netscroll.lt