Taisyklės ir nuostatos


Sveiki atvykę į svetainę www.netscroll.lt, kurią valdo bendrovė “Maneks plus d.o.o.” (toliau – bendrovė).Svetainė sukurta siekiant informuoti visuomenę apie bendrovę ir jos teikiamas paslaugas. Jūsų, kaip lankytojo, prašome laikytis visų toliau išvardytų nuostatų. Peržiūrėdami arba naudodamiesi šia svetaine patvirtinate, kad perskaitėte šias sąlygas, jas supratote, su jomis sutinkate ir jas visas priimate.

Svetainės valdytojas stengsis užtikrinti svetainės duomenų tikslumą ir operatyvumą. Kartu jis pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti svetainės turinį arba nutraukti jos atnaujinimą be išankstinio įspėjimo ir neprisiima jokios atsakomybės už šios svetainės atnaujinimą. Be to, svetainės savininkas gali bet kuriuo metu ir be išankstinio įspėjimo keisti šioje svetainėje teikiamas paslaugas, produktus, kainas ar programas. Prieš naudodamiesi svetainės duomenimis, patikrinkite, ar įmonės informacija yra tiksli. Naudoti svetainės savininko prekės ženklą leidžiama tik gavus išankstinį svetainės savininko leidimą. Visus tekstus, nuotraukas ir kitą svetainėje pateikiamą turinį atrinko ir redagavo svetainės savininkas ir tai yra tik informacinio pobūdžio duomenys, surinkti siekiant pateikti Maneks plus d.o.o. paslaugas.

INTERNETINĖ  SVETAINĖ NETSCROLL.LT

Internetinės parduotuvės bendrosios sąlygos parengtos vadovaujantis Vartotojų apsaugos įstatymu, Asmens duomenų apsaugos įstatymu, Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu ir Elektroninių ryšių įstatymu, taip pat laikomasi tarptautinių elektroninės prekybos kodeksų.

Bendrosios sąlygos nustato internetinės parduotuvės veikimą, naudotojo ir internetinės parduotuvės teises ir pareigas bei reglamentuoja internetinės parduotuvės ir pirkėjo verslo santykius.

Pirkėjas privalo laikytis bendrųjų sąlygų, kurios galioja pirkimo metu (internetinio užsakymo įvykdymo metu). Vartotojas apie bendrąsias sąlygas informuojamas kiekvieną kartą, kai ką nors užsisako, o pateikdamas užsakymą jis su šiomis sąlygomis sutinka.

Pirkti NETSCROLL.LT internetinėje parduotuvėje galima užsiregistravus. Registruodamasis lankytojas gauna vartotojo vardą, kuris sutampa su jo el. pašto adresu, ir slaptažodį. Užsiregistravęs lankytojas tampa internetinės parduotuvės naudotoju.

KAINOS

Visos kainos internetinėje parduotuvėje NETSCROLL.LT pateikiamos € ir yra su 23% PVM. Kainos galioja užsakymo pateikimo metu ir neturi iš anksto nustatyto galiojimo termino – pasiūlymai galioja iki atšaukimo. Nuolaidos ir kiti išpardavimai su nuolaidomis paprastai nesumuojami.

Nepaisant ypatingų pastangų pateikti naujausius ir tiksliausius duomenis, gali atsitikti taip, kad informacija apie kainas bus neteisinga. Tokiu atveju arba jei prekės kaina pasikeičia užsakymo apdorojimo metu, bendrovė leis pirkėjui atsisakyti pirkinio.

MOKĖJIMO BŪDAI

Internetinėje parduotuvėje galima atsiskaityti šiais būdais:

Pristatymo metu grynaisiais arba kortele

Pirkėjas sumoka pardavėjui, kai šis pristato užsakymą pirkėjo adresu (grynaisiais arba kortele).

Į pardavėjo mokėjimo sąskaitą

Už prekes galite sumokėti iš karto į pardavėjo mokėjimo sąskaitą.

PRISTATYMO KAINA IR  BŪDAI

Pardavėjas įsipareigoja įvertinti užsakymą ir pateikti mažiausias įmanomas pristatymo kainas.

Pirkėjas privalo apmokėti siuntimo išlaidas, kai prekės yra priimamos, išskyrus atvejus, kai:

-užsakant atskiras prekes, prie kurių aprašymo yra pastaba: “pašto išlaidos įskaičiuotos į kainą” arba “nemokamas pristatymas”,

-visoms prekėms siuntimas yra nemokamas,

-jei pirkėjas ir pardavėjas iš anksto susitarė kitaip,

-jeigu pirkėjas pageidauja apmokėti užsakytų prekių siuntimo išlaidas pagal išankstinę formą. Pirkimo metu pirkėjas privalo apmokėti siuntimo išlaidas prekių pristatymo metu, išskyrus atskirų prekių, kurių aprašyme yra pastaba: “pašto išlaidos įskaičiuotos į kainą” arba “nemokamas pristatymas”, užsakymą.

Užsakymams Lietuvos teritorijoje pristatyti naudojame DPD pristatymo paslauga. Užsakytos prekės pristatomos adresu, kurį nurodėte kaip pristatymo adresą. DPD renka papildomą mokestį atsiskaitant pristatomo metu ( grynais arba kortele). Jei negalite priimti prekių pristatymo valandomis susisiekite su DPD ir suderinkite pristatymo laiką arba paprašykite, kad kurjeris paliktų siuntą artimiausiame paštomate.  

PREKIŲ UŽSAKYMAS IR ĮSIGIJIMO TVARKA

Klientas gali užsisakyti prekes telefonu, el. paštu arba internetu internetinėje parduotuvėje. Užsakymo pataisymus ar papildymus galite mums atsiųsti el. paštu arba pranešti telefonu. Informacija apie sudaromą sutartį arba sudarytą sutartį saugoma įmonėje Maneks plus d.o.o., pirkėjas gali susipažinti su sutartimi iš anksto užklausęs el. paštu. Prieš užbaigdamas užsakymą vartotojas gali patikrinti užsakymą, kur galima išsamiai peržiūrėti užsakymą, įskaitant kiekį ir kainą, bei ištaisyti klaidas. Tik patvirtinus šį pasirinkimą užsakymas bus pateiktas. Tačiau po pirkimo patvirtinimo vartotojas taip pat gali redaguoti užsakymą “Maneks plus d.o.o.” elektroniniu paštu arba telefonu, tačiau tik iki prekių išsiuntimo momento.

Pirkimo tvarka:

1 žingsnis: Pirkėjas pasirenka norimą prekę ir pasirenka kiekį, spausdamas mygtuką “Į KREPŠELĮ”. Jei perkamos kelios skirtingos prekės, procedūra kartojama kiekvienai prekei. Baigęs rinktis prekes, pirkėjas gali peržiūrėti užsakymo suvestinę. Peržiūrėjus užsakymo turinį, pasirinkimas patvirtinamas spustelėjus mygtuką “TĘSTI ATSISKIATYMĄ”. Internetinė parduotuvė pareikalaus, kad naudotojas įvestų vartotojo vardą ir slaptažodį, užsiregistruotų arba pirktų be registracijos, įvesdamas visą informaciją, reikalingą užsakytai prekei pristatyti. Atlikus registraciją, pirkimo procesas užbaigiamas pasirinkus pristatymo būdą ir apmokėjimą bei paspaudus mygtuką “PATEIKTI UŽSAKYMĄ”

2 žingsnis: įvykdžius pirkimo procesą, pirkėjas el. paštu gauna pranešimą, kad užsakymas priimtas. Šiame etape pirkėjas vėl gali peržiūrėti užsakymo turinį. Pirkimo klaidų atveju pirkėjas taip pat turi galimybę atšaukti užsakymą. Pirkėjas gali atšaukti užsakymą per 2 valandas nuo užsakymo pateikimo el. paštu arba telefonu. Atšaukus užsakymą el. paštu, pranešime privaloma nurodyti šią informaciją:

Žinutės pavadinime: “Atšaukimas: Užsakymo atšaukimas; žinutės turinyje: a) prekės pavadinimas, b) pirkėjo vardas ir pavardė, c) pirkėjo adresas.

3 žingsnis: Jei pirkėjas neatšaukia užsakymo, pardavėjas toliau tvarko užsakymą. Gavęs užsakymą, pardavėjas patikrina, ar yra užsakytų prekių, ir patvirtina užsakymą arba dėl tam tikros priežasties jį atmeta. Patvirtinęs užsakymą, pardavėjas el. paštu informuoja pirkėją apie numatytą pristatymo laiką. Jei prekės yra sandėlyje, pardavėjas per 3 darbo dienas tinkamai supakuoja prekes ir išsiunčia siuntą pirkėjo adresu. Gavęs užsakytas prekes, pirkėjas gauna sąskaitą el. paštu, užsakyme nurodytu el. pašto adresu.

Pardavėjo ir pirkėjo pirkimo-pardavimo sutartis sudaroma, kai pirkėjas patvirtina užsakymą (pirkėjas gauna el. laišką apie užsakymo būseną pavadinimu “Užsakymas patvirtintas”). Nuo šio momento visos kainos ir kitos pirkimo sąlygos yra fiksuotos ir taikomos tiek pardavėjui, tiek pirkėjui. Pirkimo-pardavimo sutartis elektroniniu būdu saugoma įmonės serveryje.

Vartotojas gali bet kada atšaukti registraciją. Tai jis gali padaryti pateikdamas pardavėjui raštišką pareiškimą atšaukti registraciją. Prieš pateikdamas pareiškimą dėl registracijos atšaukimo, naudotojas turi atsiskaityti su pardavėju už visas likusias skolas.

SAUGOS ĮSPĖJIMAS PRIEŠ PRADEDANT NAUDOTI BET KURIĄ PREKĘ

Prieš naudodami bet kurią prekę perskaitykite instrukcijas ir ją saugiai išbandykite. Jei nesate visiškai tikri, kaip išbandyti prekę, arba jei nesate tikri, kad prekę saugu naudoti ir ji gali sukelti materialinės žalos ar pakenkti žmogaus sveikatai, nenaudokite prekės, informuokite pardavėją ir grąžinkite prekę. Visus gaminius naudojate savo pačių atsakomybe.

Siekiame kuo išsamesnio ir tikslesnio gaminių ir nuotraukų aprašymo. Nepaisant to, negalime garantuoti, kad visi pateikti gaminių duomenys ir jų vaizdai yra visiškai tikslūs. Kilus neaiškumams, informacijos tikslumą patikrinkite pas pardavėją.

UŽSAKYMO ATŠAUKIMAS

Pirkėjas gali atšaukti užsakymą per 2 valandas nuo užsakymo pateikimo el. paštu arba telefonu.

Elektroniniame laiške būtinai nurodykite šią informaciją:

El. laiško pavadinime nurodykite: Užsakymo atšaukimas

Laiško turinyje: a) prekės pavadinimas b) pirkėjo vardas ir pavardė c) pirkėjo adresas

PREKIŲ TIEKIMAS

Jei prekės yra sandėlyje, pardavėjas per 3-7 darbo dienas tinkamai supakuoja prekes ir išsiunčia siuntinį pirkėjo adresu. Be to, pirkėjas taip pat gauna sąskaitą.

Išimtiniais atvejais, kai prekių nėra per nustatytą terminą, pirkėjas informuojamas el. paštu arba telefonu.

Prekės pristatomos per DPD.

Pristatymas tik Lietuvoje. Dėl greitesnio pristatymo arba pristatymo už Lietuvos ribų būtina susitarti telefonu arba el. paštu.

TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES.

Nuotolinės prekybos arba ne prekybai skirtose patalpose sudarytų sutarčių atveju vartotojas, vadovaudamasis Vartotojų teisių apsaugos įstatymu, turi teisę per 14 dienų informuoti mus apie sutarties atsisakymą, neprivalėdamas nurodyti savo sprendimo priežasties. Vartotojas – tai asmuo, kuris įsigyja arba naudoja prekes ir paslaugas ne profesinės ar pelno siekiančios veiklos tikslais. Todėl Vartotojų apsaugos įstatyme numatyta galimybė atsisakyti sutarties netaikoma juridiniams asmenims.

Pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą per 14 dienų nuo prekės gavimo vartotojas gali pranešti bendrovei (skundo formoje, kontaktiniu el. paštu: [email protected] apie sutarties ar užsakymo atsisakymą, nenurodydamas savo sprendimo priežasties. Vienintelės išlaidos, kurias pirkėjas patiria dėl sutarties atsisakymo, yra tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos (pašto išlaidas apmoka pirkėjas). Vartotojas turi grąžinti prekes pardavėjui ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atšaukimą. Rekomenduojame prieš grąžinant prekes informuoti mus apie tai el. paštu ir susitarti dėl geriausio grąžinimo būdo.

Išperkamųjų siuntų nepriimame.

Teisės atsisakyti sutarties aprašymas

Pagal 43 straipsnį bendrovė nedelsdama arba ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo (arba praneša, jei pirkėjas tokios teisės neturi) grąžina visus gautus mokėjimus. Jeigu vartotojas jau gavo prekes ir jų atsisakė, jis nedelsdamas arba ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie teisių perleidimą grąžina prekes arba perduoda jas įmonei ar įmonės įgaliotam asmeniui, išskyrus atvejus, kai įmonė pati pasiūlo priimti grąžinamas prekes. Laikoma, kad vartotojas grąžina prekes laiku, jeigu jis jas išsiunčia nepasibaigus 14 dienų grąžinimo terminui.

Bendrovė gali sulaikyti gauto mokėjimo grąžinimą tol, kol grąžinamos prekės bus grąžintos arba kol vartotojas pateiks įrodymus, kad prekės buvo išsiųstos atgal. Išskyrus tuos atvejus, kai bendrovė siūlo galimybę pačiai priimti grąžinamas prekes.

DĖMESIO! Sutarties atsisakymo galimybė netaikoma juridiniams asmenims.

Pirkėjas, atsisakęs sutarties ar užsakymo, privalo grąžinti prekes nepažeistas, originalioje pakuotėje ir nepakitusiame kiekyje. Nustačius, kad prekėms buvo padaryta fizinė žala arba neatitinka prekių kiekis, pirkėjas privalo atlyginti padarytą žalą.

Sutarties nutraukimas nesvarstomas toliau nurodytais atvejais:

– Jei prekės yra sugadintos, nešvarios arba ant jų yra matomų naudojimo pėdsakų (fizinis pažeidimas, sąlytis su skysčiu),

– Jeigu elektroniniuose prietaisuose yra naudotojo duomenų, vaizdų, nustatymų,

– Jei priedai, instrukcijos ar kita susijusi programinė įranga yra sugadinta, purvina ar jos trūksta (arba ji turi pažeistą apsauginį antspaudą), garantinę kortelę

Sutarties atsisakymo forma:

Pirkėjas, atsisakęs sutarties ar užsakymo, privalo grąžinti prekes nepažeistas, originalioje pakuotėje ir nepakeistą kiekį. Jei pardavėjas nustato, kad grąžinamos prekės buvo sugadintos arba kad grąžinamas kiekis neatitinka kiekio, pardavėjas turi teisę atsisakyti atsisakyti sutarties, o pirkėjas taip pat privalo atlyginti visus patirtus nuostolius.

Sutarties atsisakymas nesvarstomas toliau nurodytais atvejais:

– Jei prekės ar priedai grąžinami ne originalioje, nepažeistoje pakuotėje ir neatitinka jų kiekis;

– Jei fotoaparate ar programinėje įrangoje yra naudotojo duomenų, nuotraukų, nustatymų;

– Jei apsauginė plomba yra pažeista arba sulaužyta;

– Jei instrukcijos ir garantijos kortelė yra pažeistos arba jų nėra;

– Jei grąžinamos prekės, kurios dėl savo pobūdžio yra neatskiriamai sumaišytos su kitais daiktais;

– Perkant baterijas, įkraunamas baterijas ir akumuliatorių pakuotes, kabelius, lempas, komponentus, jei atidarėte apsauginę plombą arba jei buvo pašalinta originali pakuotė;

– Kai grąžinamos prekės, kurias iš dalies arba visiškai surenka vartotojas;

– Perkant vienkartinius gaminius ir atsargines dalis

Užsakymo atšaukimą galite pateikti naudodamiesi internetine forma svetainėje: https://maneks.eu/reclamation/returns-lt/  

Užpildžius elektroninę formą interneto svetainėje [email protected], mes nedelsdami patvirtinsime pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimą.

Laikoma, kad pareiškimą dėl sutarties atsisakymo pateikėte laiku, jei jį išsiuntėte per nustatytą sutarties atsisakymo terminą. Įrodinėjimo našta dėl šiame straipsnyje nurodytos teisės atsisakyti sutarties įgyvendinimo tenka vartotojui.

Atsisakymo formą rasite Skundų skyrelyje

Jei jau gavote prekes ir atsisakėte sutarties, per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą turite grąžinti prekes mūsų adresu. Laikoma, kad prekes grąžinote laiku, jei jas išsiuntėte nepasibaigus 14 dienų grąžinimo terminui. Prekės turi būti grąžinamos nesugadintos, jų kiekis turi būti nepakitęs, originalioje, nepažeistoje pakuotėje. Sugadintų prekių, pakitusio kiekio prekių ir prekių neoriginalioje ar pažeistoje pakuotėje grąžinti nebegalima. Prekes grąžinkite kaip siuntinį, o ne kaip laišką.

Grąžinami produktai turi būti pateikti kartu su grąžinimo numeriu, kurį gavote į savo el. paštą, iš karto po to, kai užpildėte internetinę grąžinimo formą. Atsisakymo atveju padengsite tik prekių grąžinimo išlaidas.

Jei jau sumokėjote už užsakytas prekes, mes grąžinsime visus gautus mokėjimus, kuriuos sumokėjote už užsakymą, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinamos siuntos gavimo.

Gautus mokėjimus grąžiname, kai gauname grąžintas prekes arba kai mums pateikiate įrodymą, kad prekes išsiuntėte atgal. Jei mokėjote kredito kortele arba PayPal, mokėjimas bus grąžintas naudojant tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojote pirkimo metu. Mokėjimai atlikti po pristatymo, bus grąžinti pavedimu į jūsų banko sąskaitą. Banko sąskaitos numerį reikia įrašyti internetinėje skundo formoje.

Jei prekė neveikia tinkamai arba veikia ne taip, kaip tikėjotės, rašykite mums mūsų interneto svetainėje www.NETSCROLL.LT ir mūsų konsultantai galės jums padėti ir pateikti reikiamus paaiškinimus. Taip išvengsite galimo netinkamo prekės naudojimo ir žalos pačiai prekei bei galimos žalos kitiems daiktams.

Jei būtų nustatyta, kad grąžintos prekės buvo sugadintos dėl neteisingo ar netinkamo naudojimo ar elgesio, kuris nėra būtinas prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, mes negalėsime grąžinimo priimti. Jei po pretenzijos atmetimo norėsite atsiimti grąžintą prekę, mes jums ją išsiųsime, priskaičiuodam tokios prekės pristatymo išlaidas, arba galėsite atsiimti prekę mūsų adresu.

MEDŽIAGOS DEFEKTAS

Medžiagos defekto procedūra:

Vartotojų apsaugos įstatymo 37 straipsnis:

Pardavėjas privalo pristatyti prekes vartotojui pagal sutartį ir atsako už prekių trūkumus.

Medžiaga yra netinkama:

 1. jeigu daiktas neturi savybių, būtinų jo įprastam naudojimui arba prekybai;

2. jeigu daiktas neatitinka savybių, būtinų konkrečiam naudojimui, kuriam pirkėjas jį perka, bet kurios pardavėjui buvo žinomos arba turėjo būti žinomos;

3. jeigu daiktas neturi savybių ir skiriamųjų požymių, dėl kurių buvo aiškiai ar netiesiogiai susitarta arba kurios buvo nustatytos;

4. jei pardavėjas pristatė daiktą, kuris neatitinka pavyzdžio ar modelio, išskyrus atvejus, kai pavyzdys ar modelis buvo parodytas tik pranešimo tikslu.

5. Prekių tinkamumas įprastam naudojimui vertinamas pagal įprastas tos pačios rūšies prekes ir atsižvelgiant į bet kokią pardavėjo deklaraciją apie prekių savybes, kurią pardavėjas ar gamintojas pateikia reklamoje, pristatydamas prekę ar nuorodas ant pačių prekių.

Atsakomybei už esminius trūkumus taikomos prievoles reglamentuojančių teisės aktų nuostatos, jeigu šiame įstatyme nenustatyta kitaip.

Vartotojų apsaugos įstatymo 37 straipsnio a punktas:

Vartotojas gali ginti savo teises dėl esminio trūkumo, jei jis informuoja pardavėją apie pastebėtą trūkumą per du mėnesius nuo tos dienos, kai trūkumas buvo pastebėtas. Pranešime apie trūkumus vartotojas turi tiksliau apibūdinti trūkumą ir leisti pardavėjui apžiūrėti daiktą. Pranešimą apie trūkumą vartotojas gali pranešti pardavėjui asmeniškai, pardavėjas turi išduoti pažymą arba nusiųsti ją parduotuvei, kurioje buvo įsigytas daiktas, arba pardavėjo, su kuriuo buvo sudaryta sutartis, atstovui.

Vartotojų apsaugos įstatymo 37 straipsnio b punktas:

Pardavėjas neatsako už faktinius prekių trūkumus, kurie išryškėja praėjus dvejiems metams nuo daikto perdavimo.

Jeigu pardavėjo ir vartotojo sutarties objektas yra naudotas daiktas, pardavėjas neatsako už faktinius prekių trūkumus, kurie atsiranda praėjus 1 metams nuo daikto perdavimo.

Laikoma, kad daikto klaida egzistavo daikto išsiuntimo metu, jeigu ji pasireiškia per šešis mėnesius nuo išsiuntimo.

Vartotojų apsaugos įstatymo 37 straipsnio c punktas:

Vartotojas, teisingai informavęs pardavėją apie pastebėtą trūkumą, turi teisę reikalauti, kad pardavėjas:

a) pašalintų prekės trūkumus, b) grąžintų sumokėtos sumos dalį, proporcingą trūkumams, c) pakeistų nekokybišką prekę nauja nepriekaištinga preke arba d) grąžintų sumokėtą sumą.

Bet kuriuo atveju vartotojas taip pat turi teisę reikalauti, kad pardavėjas atlygintų žalą ir kompensuotų medžiagų, atsarginių dalių, darbo, produktų perdavimo ir transportavimo išlaidas, kurios atsiranda siekiant įvykdyti ankstesnėje šio straipsnio dalyje nurodytus įsipareigojimus.

Pirmoje dalyje nurodytos vartotojo teisės išnyksta praėjus dvejiems metams nuo tos dienos, kai jis informavo pardavėją apie medžiagos trūkumą.

GARANTIJA

Visiems mūsų siūlomiems elektroniniams prietaisams suteikiame 6 mėnesių garantiją. Garantija galioja nuo prekių gavimo dienos. Garantijos galite pareikalauti naudodamiesi savo sąskaita.

Garantija netaikoma, jei atsiranda dėl:

1. fizinių sužalojimų;

2. nusidėvėjimo dėl naudojimo;

3. trūkumams, atsiradusiems dėl neteisingo, netinkamo ir aplaidaus prekės naudojimo.

Jei remontas užtrunka ilgiau nei 45 dienas, gaminį pakeisime nauju, o jei tai neįmanoma, grąžinsime visą už prekę sumokėtą sumą.

REKOMENDUOJAME SIŲSTI SIUNTAS SU PATIKRINTA KURJERIŲ TARNYBA, KAD SIUNTĄ GALĖTUMĖTE SEKTI.

ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

Pardavėjas įsipareigoja nuolat saugoti visus naudotojo asmens duomenis. Sudaryta pirkimo sutartis bus saugoma elektroniniu būdu įmonėje “Maneks plus d.o.o.” Pardavėjas asmens duomenis naudos tik užsakymo vykdymo (informacinės medžiagos, pasiūlymų, paskyrų siuntimo), likusios komunikacijos ir informacijos apie specialius pasiūlymus tikslais.

Jokiu būdu naudotojo informacija nebus perduodama neįgaliotiems asmenims.

Siekdamas apsaugoti asmens duomenis, naudotojas taip pat atsako už savo naudotojo vardo ir slaptažodžio saugumą bei tinkamą savo kompiuterio programinę (antivirusinę) apsaugą.

Informacijos prieinamumas

Pardavėjas įsipareigoja visada suteikti pirkėjui šią informaciją:

įmonės tapatybę (pavadinimas ir registruota buveinė, registro numeris),

kontaktinę informaciją, leidžiančią vartotojui greitai ir veiksmingai bendrauti (el. paštas, telefonas),

esmines prekių ar paslaugų charakteristikas (įskaitant pagalbą po prekių įsigyjimo ir garantinį aptarnavimą);

galutinę prekių ar paslaugų kaina, įskaitant mokesčius, arba kainos apskaičiavimo būdas, jei dėl prekių ar paslaugų pobūdžio jos negalima apskaičiuoti iš anksto,

prekių prieinamumą (kiekvieną svetainėje siūlomą prekę ar paslaugą turėtų būti galima įsigyti per pagrįstą laiką);

mokėjimo sąlygas, produkto ar paslaugos pristatymo sąlygos (pristatymo būdas, vieta ir terminas),

informaciją apie galimas papildomas pristatymo, pristatymo ar siuntimo išlaidas arba įspėjimas, kad tokių išlaidų gali atsirasti, jei jų negalima apskaičiuoti iš anksto.

akcijų galiojimo laiką

Sąlygas, terminus ir procedūras atsisakymo atveju; be to, ar ir kokio dydžio yra prekių grąžinimo išlaidos,

skundų nagrinėjimo tvarkos paaiškinimas, įskaitant bet kokią kontaktinę informaciją arba kliento kontaktinius duomenis,

supažindinimas su atsakomybe už faktines klaidas,

galimybes ir sąlygas teikti garantinio aptarnavimo paslaugas ir, jei reikia, savanorišką garantiją.

Kraunant svetainę gali pasitaikyti klaidų, kurių negalime ištaisyti ir už kurias neatsakome. Esant dideliam kainų ar techninių duomenų nuokrypiui, informuosime jus užsakymo metu.

Neteisminis ginčų sprendimas ir kitos teisinės gynybos priemonės

Pardavėjas stengiasi daryti viską, kad galimi ginčai būtų išspręsti taikiai, o jei tai neįmanoma, šiuos ginčus turi jurisdikciją spręsti Liublianos teismas.

Informacija apie įrašą registre su registro įrašu ir įrašo numeriu:

Ilgasis pavadinimas PRS: MANEKS PLUS, internetinės paslaugos, d.o.o.

Mokesčių mokėtojo kodas: 79204236

Registracijos numeris: 6647740000

Statusas: VERSLO ĮMONĖ GALIMAS VERSLO SUBJEKTAS

Mokesčių mokėtojas: taip (SI79204236)

TSmedia veikla: Internetinė parduotuvė ir pardavimas telefonu

SKD: G47.910 – Mažmeninė prekyba paštu arba internetu

SRG 2014/32405 AJPES Ljubljana

Įtraukimo į rinką data: 18.7.2014

KONFLIKTŲ SPRENDIMAS

Šalims bandant išspręsti ginčą abipusiu susitarimu, šalis apie skundą praneša bendrovės el. pašto adresu arba telefonu, o bendrovė sprendimą dėl ginčo priima per tris darbo dienas. Nepavykus išspręsti ginčo abipusiu susitarimu, galite inicijuoti ginčo nagrinėjimą teisme. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN

ELGESIO KODEKSAI

Elgesio kodeksų nėra.

PIRKINIO GRĄŽINIMAS

Jei pirkėjas atsisakė sutarties ar sutarties pagal sutarties atsisakymo sąlygas, įmonė per 14 dienų nuo daiktų gavimo banko pavedimu grąžina sumokėtą sumą už pirkinį. Pinigų grąžinimas grynaisiais pinigais negalimas.

GINČŲ NAGRINĖJIMO PLATFORMA

2016 m. vasario 15 d. Europos Komisija rengia ginčų neteisminio sprendimo platformą. Taigi vartotojai galės spręsti ginčus, susijusius su užsakymu internetu, nedalyvaudami teisme. Ginčų sprendimo platformą galima rasti adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Daugiau informacijos apie Ginčų sprendimo platformą galima rasti adresu http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm

Bendrovė Maneks plus d.o.o., vadovaudamasi teisės normomis, nepripažįsta nė vieno vartojimo ginčų neteisminio sprendimo vykdytojo kompetentingu spręsti vartojimo ginčą, kurį vartotojas gali inicijuoti pagal Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo įstatymą.

BENDRAVIMAS

“Maneks plus” d.o.o. susisieks su naudotoju ryšio priemonėmis tik tuo atveju, jei naudotojas tam aiškiai neprieštarauja. Reklaminiuose elektroniniuose ir (arba) SMS pranešimuose bus šie komponentai:

Pranešimai bus aiškiai ir nedviprasmiškai pažymėti kaip reklaminiai pranešimai,

siuntėjas bus akivaizdus,

Įvairios kampanijos, akcijos ir kiti rinkodaros metodai bus pažymėti kaip tokie.

Taip pat bus aiškiai apibrėžtos dalyvavimo jose sąlygos:

Lengvas, matomas būdas atsisakyti reklaminių pranešimų.

Naudotojo pageidavimas negauti reklaminių pranešimų bus aiškiai gerbiamas Maneks plus d.o.o.

NAUDOTOJŲ NUOMONĖ / KOMENTARAI

Vartotojų atsiliepimai ir komentarai, taip pat klientų parašytos prekių apžvalgos yra parduotuvės funkcijų, skirtų vartotojų bendruomenei, dalis. Pardavėjas leidžia nuomones rašyti bet kuriam registruotam parduotuvės naudotojui, o prieš galutinį paskelbimą pardavėjas jas peržiūri. Pardavėjas neskelbia nuomonių ar pasisakymų, kurie yra kaip nors įžeidžiantys, nepadorūs arba, teikėjo nuomone, nesuteikia naudos kitiems naudotojams ir lankytojams.

Pateikdamas nuomonę ar komentarą, naudotojas aiškiai sutinka su naudojimo sąlygomis ir leidžia teikėjui skelbti dalį ar visą tekstą visose elektroninėse ir kitose žiniasklaidos priemonėse. Pardavėjas turi teisę naudoti turinį tam tikrą laiką ir bet kokiu tikslu, kuris atitinka teikėjo verslo interesus, įskaitant skelbimą reklamoje ar kituose rinkodaros pranešimuose. Be to, nuomonės autorius pareiškia ir užtikrina, kad jis yra materialinių ir neturtinių teisių į parašytas nuomones ir komentarus savininkas ir kad šios teisės laikinai perduodamos bendrovei Maneks plus d.o.o. .

PAPILDOMI PIRKIMO PAAIŠKINIMAI

Pagal Prievolių kodeksą pirkėjas privalo perimti paketą ir sumokėti išperkamąją sumą. Jei pirkėjas užsakytos prekės, siunčiamos su išperkamąja suma, jokiu būdu neperima ir, pasibaigus 15 dienų laikymo terminui, siunta yra grąžinama įmonės adresu, tai nelaikoma atsisakymu nuo sutarties, nes pastaroji tebėra galiojanti ir yra vienašališkas neregistruotas pirkėjo atsisakymas nuo sutarties. Jei pirkėjas neatsiima siuntos, dėl šio veiksmo bendrovė patiria finansinių nuostolių. Taigi sutarties nenutraukimo atveju pirkėjas privalo apmokėti gaminių siuntimo ir išsiuntimo / grąžinimo įmonei išlaidas, už kurias pardavėjas išrašo sąskaitą faktūrą, kurią pirkėjas privalo apmokėti, nes sutartis nebuvo nutraukta. Neįvykdžius įsipareigojimų, šis klausimas sprendžiamas pateikiant pretenziją. Grąžintinas sumas tvarko nepriklausoma įmonė. Melagingų užsakymų atveju IP adresą pateiksime tolesniam tvarkymui kaip piktnaudžiavimą. Neperdavimo išlaidos yra 25,00 EUR be PVM ir apima administracines, pakavimo, siuntimo ir grąžinimo išlaidas.



Šiomis bendrosiomis dovanų kuponų tvarkymo taisyklėmis reglamentuojamos ir apibrėžiamos pagrindinės sąvokos ir visi su dovanų kuponų naudojimu susiję aspektai nuo jų įsigijimo momento iki panaudojimo.

Atskiros šiose bendrosiose taisyklėse vartojamos sąvokos turi šias reikšmes:

  • Emitentas yra bendrovė Maneks Plus d.o.o., Volčji Potok 38, Volčji Potok, 1235 Radomlje, registracijos numeris: 6647740000.
  • Dovanų čekis – tai asmens tapatybės dokumentas, kurį už mokestį išduoda išleidėjas, turintis unikalius identifikavimo požymius ir specialius apsaugos požymius, įrodančius jo autentiškumą. Dovanų kuponai – tai vertės pagrindu išduodami kuponai, kurių vertė lygi tam tikrai piniginei sumai, išreikštai valiuta.
  • Teisę į juos turintis asmuo yra dovanų čekio pirkėjas.
  • Dovanų kuponoišpirkimas yra teisinis veiksmas, kuriuo teisės turėtojas reikalauja iš dovanų kupono emitento teisių, kylančių iš dovanų kupono. Dovanų kupono išpirkimas įvyksta, kai emitentas patikrina dovanų kupono autentiškumą ir priima dovanų kupono pristatymą iš teisių turėtojo.
  • Pardavimo vieta yra internetinės parduotuvės interneto svetainė, kurioje galima įsigyti dovanų kuponus.

Dovanų kuponą galima įsigyti emitento prekybos vietoje pagal galiojančias ir emitento interneto svetainėje https://netscroll.lt/bendrosios-salygos/ paskelbtas sąlygas.

Pirkėjas turi teisę į nuolaidą pirmajam pirkimui. Šio pirkimo metu, be produkto, pirkimo objektas taip pat yra dovanų čekis, kurio pirkimo kaina lygi nuolaidos, kurią pirkėjas gauna produktui, sumai.

Dovanų čekis gali būti išperkamas už pirkinį, kurio minimali reikalaujama išleisti suma nustatoma taip: jeigu keturis kartus didesnė čekio vertė yra mažesnė nei 50 EUR (arba vietinės valiutos ekvivalentas pagal dabartinį valiutos keitimo kursą), tai minimali reikalaujama išleisti suma yra 50 EUR (arba vietinės valiutos ekvivalentas pagal dabartinį valiutos keitimo kursą); jeigu keturis kartus didesnė čekio vertė viršija 50 EUR (arba vietinės valiutos ekvivalentas pagal dabartinį valiutos keitimo kursą), tai minimali reikalaujama išleisti suma yra keturis kartus didesnė už čekio vertę. Išpirkimui taikomos bendrosios sąlygos, galiojusios kupono įsigijimo metu.

Dovanų kupono galiojimo laikas nurodytas ant kupono. Jo galiojimo negalima pratęsti. Pasibaigus dovanų kupono galiojimo laikui, jo vertė nustoja galioti.

Iš šių bendrųjų taisyklių ir atitinkamų teisės aktų kylančios emitento pareigos dovanų kupono turėtojo atžvilgiu atsiranda nuo to momento, kai teisių turėtojas prekybos vietoje atlieka pirkimą, t. y. sumoka dovanų kupone nurodytą sumą, ir tęsiasi tol, kol emitentas išperka dovanų kuponą arba kol baigiasi dovanų kupono galiojimo laikas.

Teisės turėtojas gali pasinaudoti savo teisėmis, kylančiomis iš dovanų kupono, įvesdamas identifikavimo duomenis, kurie matomi ant atskiro kupono, į prekybos vietos interneto svetainėje esančią formą, nurodytą ant dovanų kupono, jei dovanų kuponas nėra negaliojantis, nėra išpirktas, prarastas ar pavogtas.
Naudodamasis pirmesnėje pastraipoje nurodytomis teisėmis, emitentas netikrina materialinio teisėtumo, nes manoma, kad dovanų kuponą pateikęs asmuo yra ir teisėtas dovanų kupono savininkas.
Teisės turėtojas privalo saugoti dovanų kupono įsigijimą patvirtinančią sąskaitą faktūrą ir yra atsakingas už sąskaitos faktūros ir dovanų kuponų saugojimą, kad kiek įmanoma labiau būtų išvengta jų praradimo ar vagystės.
Dovanų kuponai išduodami kliento vardu ir nėra perleidžiami. Dovanų kuponai negali būti keičiami į grynuosius pinigus.
Dovanų kuponų vertės nesumuojamos.
Dovanų kuponų galiojimo laikotarpis nurodytas taisyklėse ir sąlygose, galiojančiose dovanų kupono išdavimo metu, ir nurodytas ant dovanų kupono. Per šį laikotarpį rekomenduojama išpirkti įteiktą dovanų čekį. Visos iš dovanų kupono kylančios teisės ar pretenzijos nustoja galioti per Prievolių kodekse (Slovėnijos Respublikos oficialusis leidinys, Nr. 83/2001, su pakeitimais) nustatytus terminus arba pagal emitento bendrąsias verslo taisykles.
Teisių turėtojas gali išpirkti dovanų kuponą iš emitento tik pateikdamas dovanų kuponą kaip apmokėjimą už prekes.
Dovanų čekis gali būti išperkamas visas ir negali būti keičiamas į grynuosius pinigus. Jei tam tikrų prekių vertė yra didesnė arba jei norima pasinaudoti papildomomis teisėmis, kurios nenurodytos dovanų kupone, teisės turėtojas turi sumokėti atitinkamą skirtumą dovanų kupono emitentui.
Jei teisės turėtojas iškeičia dovanų čekį į prekes, kurių vertė yra mažesnė už dovanų čekio vertę, skirtumo vertė prarandama.
Dovanų čekio negalima panaudoti kitam dovanų čekiui ar keliems dovanų čekiams įsigyti.
Remdamasis šiomis bendrosiomis sąlygomis, santykių leidėjas nepripažįsta vartojimo ginčų neteisminio sprendimo paslaugų teikėjų kompetentingais spręsti vartojimo ginčą, kurį vartotojas gali inicijuoti ne teismo tvarka. Teisminis vartotojų ginčų sprendimas. Bet kokius ginčus taikiai spręs emitentas ir teisę į dovanų kuponą turintis jo turėtojas. Neįvykdymo atveju – kompetentingame teisme.
Leidėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti bendrąsias taisykles. Prievolė pranešti apie pakeitimą įvykdoma tinkamai paskelbiant bendrąsias taisykles interneto svetainėje https://netscroll.lt. Bendrųjų taisyklių pakeitimas įsigalioja jo paskelbimo interneto svetainėje dieną, tačiau įsigalioja penkioliktą dieną po paskelbimo, jei galiojančiuose teisės aktuose nenumatyta kitaip.
Jei dovanų čekis pavagiamas, prarandamas ar sunaikinamas, jo turėtojas neturi teisės į jokią kompensaciją ar kompensaciją jokia forma. Atliekant paslaugą taikomos tik emitento sąlygos. Paslaugos teikimą reglamentuoja taisyklės, taikomos emitento teritorijoje, ir jo paties bendrosios sąlygos. Jei emitentas atsisako teikti paslaugą dėl pirmiau minėtų priežasčių arba dėl to, kad nesilaikoma sutartinių taisyklių ar įsipareigojimų, tai nėra diskriminacija.
Patvirtindamas bendrųjų sąlygų objektą, pirkėjas sutinka su bendrosiomis dovanų kupono naudojimo sąlygomis ir iš šių sutartinių santykių kylančiomis teisėmis ir pareigomis.