Dažniausiai užduodami klausimai


Kur mano siuntinys?

Savo siuntą galite sekti čia:https://expedico.eu/tracking?

Atidarę nuorodą įveskite savo užsakymo numerį, kurį gavote el.paštu, kai siunta buvo išsiųsta (pavyzdžiui: 1504876900359)

Ar galiu keisti siuntos pristatymo duomenis?

Žinoma. Jei norite peradresuoti siuntinį, sulaukite LP Express pranešimo apie planuojamą pristatymą, ir tada susisiekite su jais dėl peradresavimo. Apie peradresavimą taip pat galite informuoti mus [email protected]

Kas bus, jei pristatymo metu manęs nebus namuose?

Nesijaudinkite – jei siuntos nepavyks pristatyti į namus, kurjeris padės ją į paštomatą. Jei per tris dienas siuntos iš paštomato nepavyks atsiimti, gausite pranešimą iš LP Express, kad siunta išimta ir taip jums bus suteikiama galimybė užsiskayti pakartotinį pristatymą, susisiekite su LP Express ir paparašykite pakartotinio pristatymo atsakydami į jų pranešimą arba telefonu: +37052333060. Dėl pakartotnio pristatyo tail pat halite parašyti ir mums į [email protected]

Kaip pakeisti prekę į didesnį/mažesnį dydį?

Prekę galite pakeisti dviem būdais:

Užpildykite internetinę prekės keitimo formą ir pridėkite ją prie siuntos, kurią grąžinate (nepamirškite parašyti, į kokį dydį norite pakeisti). Šis procesas yra ilgesnis, nes turėsime sulaukti grįžtančios siuntos. Sulaukę ir patikrinę, išsiųsime jums naują prekę. Prekės keitimo formą rasite šioje nuorodoje: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/switch?country=LT

Greitesnis būdas – grąžinti mums netinkamą prekę ir suformuoti naują užsakymą su reikiamu dydžiu. Jei norite prekę grąžinti, užpildykite grąžinimo formą ir vadovaukitės pateiktomis taisyklėmis: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return?country=LT

Šią formą atspausdinkite ir įdėkite į grąžinamos siuntos vidų. Kai tik gausime jūsų siuntą atgal ir patikrinsime, grąžinsime už užskaymą sumokėtus pinigus į jūsų sąskaitą. Prekė turi būti supakuota originalioje pakuotėje ir nenaudota.

Kaip grąžinti prekę?

Jei norite prekę grąžinti, užpildykite grąžinimo formą ir vadovaukitės  puslapyje pateiktomis taisyklėmis: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return?country=LT

Prašome užpildytą formą atspausdinti ir įdėti į grąžinamos siuntos vidų. Kai tik gausime jūsų siuntą atgal ir patikrinsime, grąžinsime už užskaymą sumokėtus pinigus į jūsų sąskaitą. Prekė turi būti supakuota originalioje pakuotėje ir nenaudota.

Pašto perlaidomis pinigų negrąžiname. Formoje būtina įrašyti TIKRUS duomenis, tokius kokie buvo pateikti užsakymo metu (el.paštas, vardas, pavardė ir kt.) kitaip sistema jūsų formos nepriims.

Kas apmoka grąžinimo išlaidas?

Pirkėjas apmoka siuntos grąžinimo išlaidas. Išperkamųjų siuntų nepriimame ir jos automatiškai grąžinamos siuntėjui.

Ką daryti, jei prekė neveikia arba yra sugadinta?

Nuoširdžiai atsiprašome, jei gavote sugadintą arba neveikiančią prekę. Žinoma, mes jūsų nepaliksime su nekokybiškomis prekėmis. Mums reikės nuotraukoa arba video, kur aiškiai matytųsi, kad prekė neveikia arba yra brokuota. Užpildykite internetinę prekės keitimo formą, ją rasite čia:  https://portal.maneks.eu/reclamation/form/switch?country=LT  arba parašę mums adresu [email protected]

Prie formos pridėkite sugadintos/neveikiančios prekės nuotrauką arba vaizdo įrašą ir pažymėkite parinktį, kad prekė yra sugadinta. Neveikiančios (arba sugadintos) prekės mums grąžinti nereikia. Kai tik gausime užpildytą internetinę formą, išsiųsime jums naują prekę.

Gavau ne visas prekes – pakuotėje trūksta prekių

Parašykite mums el.paštu  [email protected]. Kartu su skundu atsiųskite mums nuotraukas kuriose aiškiai matytume, kas buvo stuntos viduje ir taip pat nuotrauką su etikete kuri buvo užklijuota ant jūsų siuntos. To reikia, kad galėtume išsiaiškitni ar nebuvo padaryta pakavimo klaida. Pakavimo klaidos atveju, kuo skubiau išsiųsime jums trūkstamas prekes.

Gavau ne tą prekę

Parašykite mums el.paštu  [email protected]. Kartu su skundu atsiųskite mums nuotraukas kuriose aiškiai matytume, kas buvo stuntos viduje ir taip pat nuotrauką su etikete, kuri buvo užklijuota ant jūsų siuntos. Jei įsivėlė pakavimo klaida, kuo greičiau išsiųsime jums teisingą prekę.

Kaip galiu užsisakyti?

Pasirinkite norimą užsakyti prekių kiekį spustelėdami 1, 2 arba 3 vnt. (vienetus). Tada spustelėkite mygtuką „Į krepšelį” ir prekė bus įtraukta į jūsų prekių krepšelį. Krepšelyje esančių prekių kiekį galite papildyti arba pakeisti. Spustelėję mygtuką „Tęsti attsiskaitymą”, būsite nukreipti į užsakymo formą. Užsakymo formoje reikia suvesti visus pristatymui reikalingus duomenis, pasirinkti pristatymo ir apmokėjimo būdą ir patvirtinti užsakymą spustelėjus mygtuką „Pateikti užsakymą”. Jei užsakymas buvo sėkmingai pateiktas, pamatysite pranešimą apie sėkmingai pateiktą užsakymą, kuriame nurodytos užsakytos prekės ir jūsų informacija. Į savo el. paštą taip pat gausite užsakymą patvirtinanatį laišką. Kartais mūsų laiškai patenka į reklamos ar šlamšto skyrelius, todėl nepamirškite patikrinti ir ten. Jei reikia pagalbos pateikiant užsakymą, meilai jums padėsime, susisiekite su mumis el. paštu: [email protected] Užsakymui padaryti mums reikės šios informacijos: vardas, pavardė, pilnas adresas,  telefono numeris, elektroninio pašto adresas, užsakomos prekės pavadinimas ir kiekis. Už prekes atsiskaitysite pristatymo metu, atsikaityti kurjeriui galima grynais arba kortele.

Ar galiu už prekes mokėti pristatymo metu? 

Žinoma. Galite rinktis šiuos mokėjimo būdus: ,tsikaityma satsiimant prekes, kredito kortele arba per PayPal. Jei reikia pagalbos pateikiant užsakymą, rašykite mums el.paštu [email protected]  ir mes padarysime užsakymą už jus. Užsakymui mums reikės šios informacijos: vardas, pavardė, pilnas adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, užsakomos prekės pavadinimas ir kiekis. Už prekes atsiskaitysite pristatymo metu, atsikaityti kurjeriui galima grynais arba kortele.